Nereden Başlasam Nasıl Anlatsam?
Narisko dünyaya geldiği günden çok önceleri farklı bir alışveriş çılgınlığına kapılmıştım...
Öyle ki 7 aylık hamileyken sırf ona gardrop düzmek için 10 saat uçmayı göze almış ve New York'tan içinde bana ait bir çöp bile olmayan 2 koca valizle dönmüştüm... Peki kesti mi o koca yoldan taşınanlar beni? Elbette hayır :)
Son 10 aydır büyümekte olan bebek ve günde 10 saati aşan iş yaşamımdan arta kalan her anı - gerçek anlamda an- Nar'ın stiline ayırmışım.. Bu mesaide ilk yaşımıza gelmeden ikinci dolabımıza geçtik :) Ben her seyahat, her AVM, ve her müze, ve her konser ve hatta her restorandan Nar 100, anne 0 çıkmaya başladım!
Nar'a kıyafet, Nar'ın odasına tablo, Nar için CD, Nar'a tattırmak için yemek örnekleri.. Ve hatta Covent Garden 'daki bir vitamin shop'tan sırf Nar için ısmarlanmış 11 çeşit vitamin! Vitamininde stili olur mu demeyin.. Vücut kas ve dolaşım sistemimizi 1 yaş öncesinden hazırlıyoruz biz :)
Her zaman satın alma davranışı ile sonuçlanamadı bu aktiviteler elbette.. Bazen zaman yetmedi, bazen bütçe :) çoğu kez değmez dendi anne tarafından..
Ama saatlerce bebek odağında dolanıp, bu aktivitenin en keyif aldığım uğraş olduğuna karar verdim sonunda!
Açıkçası stil sahibi olabilmek her zaman beni benden almıştır... Arkadaşlarımın bu yeni yetme blog yazarını Lady Di ile kıyaslamışlığı vardır :) veee şimdi küçük prenses yetişiyor annesine, hatta geçiyor!
Blog yazmak nerden çıktı tüm bu koşuşturma içinde peki?
Stilin sadece üst baş değil; bir bakış açısı, bir hayat gustosu, bir zevk kaynağı olduğunu daha anne karnında iken kızıma yaşattırmak istediğimde..
Stil sahibi bir bebek yetiştirmenin hayatımda ne kadar çok zaman aldığını fark ettiğimde..
Ve nihayet Nar'ın facebook 'dur, instagram'dır "ah ne güzel kızım var" diye paylaştığım hemen hemen her fotoğrafına Nar yerine sitiline odaklanan yorumlar gelmeye başladığında !
Giriş yazısında da yazdığım gibi madem bu işe bu kadar emek harcıyorum, bari benimle aynı dertten muzdarip annelere bir katkım olsun dedim!
Bu ilk yazıda aslında benim susup karelerin konuşması gerekiyor sanırsam..
Meşhur doğum öncesi seyahat, gereksiz olduğunu bilsem de ilk marka takıntısı başlangıçları, ilk dadı seçimi, ilk yılbaşı partisi, ilk mayolar, ilk kolye, ilk erkek arkadaş :)
sanırsam içlerinden bazılarını ileriki yazılarda detaylandırmam gerekecek ..
Başlangıç için yukarıdaki resimler alışveriş canavarı 7 aylık anne adayının otel odasından seçmeler..
Haa bir de alttaki resim var..
NY 'a karnımda bebekle gitmişken; stil demek hayata bakış açısı demek felsefesiyle, doğmamış çocuğu ilim irfanla erken yaşta tanışsın diye üşenmeden 4 saatlik tren yolculuğuyla Boston'a gidip, Nar' ı daha doğmadan Harvard ve MIT ile tanıştıran anne kim olabilir ? :)
PS: yorgunluktan bitmiş, ama yine de gülümsemeye çalışıyor! ileride anı olacak ya :))
Şimdilik kisses :))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder