19 Ekim 2013 Cumartesi

Yaşam Stiline Giriş

İsim Olayı

Stil kelimesine sözlüklerde bayağı bir bakındım..
Biçem diyenler var Türkçe 'de, ya da yoldam..
"A distinctive appearance" İngilizce karşılığı.

 "Ayırt ettirici çehre" desek mi?

 

Nar'ın çehresini anne karnındayken hayal ederdim her anne adayı gibi..
Sanırım 5. ay falandı, ilk renkli ultrason fotolarını aldığımızda ve görebildiğim şiş burunlu, basık alınlı, çipi gözlü bir şeydi :)
Hiç dert etmedim. Bilen bilir " kızım çirkin ama stilli olacak" diye o gün kararımı vermiştim.   
Çünkü kızım fiziğiyle değil, stiliyle fark edilir olacaktı zaten..
 
Profilimde yazmıştım belki okumuşsunuzdur en sevdiğim motto  "özgürlük- eşitlik-kardeşlik" .
.
Soru: Özgür ruhlu, kendine inanan, dünyaya bayılan, insanları ve doğadaki her şeyi seven, kendini her şeyle bir gören ama  kendi yolunda da tereddütsüz giden; hem arkadaş canlısı hem kendini seven, hem sosyal hem duyarlı, hem sanata hem sokağa dokunan bir insan nasıl yaratılır?     
 
Bu yüzden ilk iş doğru ismi seçmek olmalı dedim.
Öyle bir isim olsun istedim ki hem herkes çok iyi bilsin, hem de duyduğunda ikinci kez sormak ihtiyacı hissetsin.
Hem çok tanıdık ve sıcak olsun, hem de çok garip..
Hem sıradan olsun, hem çok farklı..
Kırmızı olsun, ateş topu olsun, birken çoğalsın çoğaltsın.. 

O "Nar" olsun dedim!

Nar ismini sevdi..
En beklenmedik anda daha 33 haftalıkken aramıza katılmak istedi..
Allah'tan Göcek'ten getirttiğimiz nar reçellerimiz hazırdı. Ama bizim Nar 'ımız Aralık hasadı beklerken, Kasım hasadı olarak dünyaya geldi :)
 
   
Sonra esmer anne baba ve hatta esmer büyükanne büyükbabanın kızı sarı saçlı mavi gözlü çıktı !
A Rh + pozitif anne ve babaya rağmen, o 0 kan grubunu seçti :)
 
 
 
Sessizlikte ağladı, kalabalıkta uyudu..
Tüm uykusuz bebeklere inat akşam 8'de uyuyup sabah 8'de kalktı.
Daha 5 aylıkken kuşlarla arkadaşlık etti..
 
Ateş topumuzu ağladı mı da susmak bilmedi.. Anne babasını 2 ayda en az 10 kere hiç susmadan ağlıyor, kesin bir yerinde bir şey var diye hastanelik etti; acilin kapısından girer girmez kikirdedi..
 
Nar ismini ilk 10 ayda harika taşıdı.
Herkese boncuk dağıttı. Birken çoğaldı.
Tanıştığı herkesin " nereden aklınıza geldi bu isim?" li Nar bebeği oldu :)
 
Yani anne & bebish stil macerasına 1 -0 önde başladı..

Fark edilen ve fark ettiren isimlere, cesur ve özel isimlere selam olsun !! 






    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder